Oh what a night!

2010-11-07 | 05:16:05

Ojojoj vilken trevlig kväll och natt jag haft! Med middag och häng hemma hos Johi och sedan både bar och klubb. Nu är jag alldeles trött och ska krypa till kojs. Bra att kunna sova hemma hos mamma när man vill kunna åka "hem" och busa lite sådär någon natt. Döbra. Gonatt!

Ps: Ska man ta det som en komplimang när en man kommer fram till en och säger att han är mycket större och lätt kan tränga in en i ett hörn och typ, jag citerar: "vara både väggar och tak" så att man inte kommer undan? Och sedan följer upp detta med att säga att han kan tänka sig att äta upp en? Jag vet inte om jag blir så imponerad, kanske mest rädd..?

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0