Harmonisk söndag

2010-11-08 | 01:20:00


Idag har jag haft en underbar, harmonisk söndag trots att jag gick och la mig sent och trots fotbollsduell mellan mina båda städer. Började dagen med finfrulle hemma hos mamie och sedan gick vi ner till Pålsöbaden och bastade och nakenbadade i havet. Så skönt! Efter det kände jag mig som en helt ny och sprillans ren människa. Sedan kunde jag så klart inte undgå att hamna på en bar som visade fotboll, men det blev en liten sådan nere vid havet som heter "Ro". Mycket passande. Där åt jag fisksoppa och drack en god, torr cider. Ni hör ju själva hur det låter: så jäkla vuxet och som taget ur vilken självhjälpsbok som helst. I morgon ska jag ta sovmorgon och sedan är det plugg som gäller.

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0