Alldeles liten och bortglömd?

2010-11-18 | 23:59:00

På tal om städning är det inte bara mitt hem och min man som inte riktigt fått tillräckligt med uppmärksamhet på senaste tiden. Min stackars hamster Kurt har också fått lida. Så idag (över)kompenserade jag lite och köpte nytt spån och ny mat och så fort jag kom hem satte jag igång att fixa. Kurtan blev alldeles till sig, och under kvällen har han vaknat i alla fall ett par gånger och bara tagit en runda i buren för att, som jag ser det, spana på all renhet och sedan gå och lägga sig igen. Kort sagt tror jag att han är lyckligare än på länge. Jag vet inte riktigt om det borde kännas bra eller dåligt..

Lite suddig men glad.

Kommentarer
Postat av: Nathalie Andersson

Mitt Svar!



Det är aldrig bra att djuren blir lidande, men det är bra att du kom på dig sjäv att du hade försummat din lilla vän "Kurt".

Väldigt kul att höra att han uppskattade din lilla uppiffnig utav hans hem. Och han inte kunde tro sina ögon på kvällen, så att han var tvungen att kolla runt i sin bur för att se att han inte bara drömde.

2011-09-25 @ 20:52:45
URL: http://nathalieandersson86.wordpress.com

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0