Foxy!

2010-11-24 | 18:31:42

Okej, på senaste tiden har jag spenderat en del timmar med att spana på uppfödare som säljer Norsk Skogkatt och tittat på bilder på kattungar. Jag är såå sugen på en liten söt, som sedan blir en stor och lurvig, kisemis. Det har ju mer eller mindre varit en dröm sedan vi flyttade från landet när jag var en sådär 7 år gammal så jag tycker faktiskt att jag väntat länge nog. När jag nu satt och spanade runt på olika bloggar hittade jag något annat som bara får mitt hjärta att snörpas ihop och gråta lite av sötöverdoserande. Låt mig presentera:



En Fennec-räv. Söt eller vad? Och tydligen är det inte helt ovanligt att folk runt omkring i världen, och så klart speciellt i USA, har sådana som husdjur heller. Personligen är jag väl inte helt okej med att man gör vilda djur till husdjur om det nu inte är nödvändigt. Dessutom verkar det vara ganska olagligt i Sverige. Vettig regel. Men så sööt!

Bildlänk.

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0