Besviken men mätt

2010-11-29 | 00:18:31

Vilken besvikelse! Malmös julskyltning är för tusan ett skämt! Inte ett enda litet stånd med pepparkakor eller glögg hittade jag, bara en korvmoj och ett litet bord där de sålde friterad camembert.. Precis samma sak som på Malmöfestivalen. Hur kasst är inte det?! Och bodarna där de säljer julprylar och hantverk var inte öppna utan stod igenbommade och låsta. Skumt. Kort sagt bryr jag mig nog inte om julskyltningen i Malmö nästa år utan åker hellre hem till Helsingborg och går där eller på Råå istället. Där snackar vi julmys på riktigt!

I kväll har vi ätit advents-tacos och Marcus har bakat lussekatter medan jag dekorerat adventsljusstake nummer ett med godis. I år ska vi nämligen ha två. Extra mycket julmys.


Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0