Vatten vatten mera vatten

2010-11-23 | 17:48:16

Jag ORKAR inte med mer regn och slask och blött nu! Då stannar jag inne och går i ide. Eller möjligtvis flyr landet, om tillfälle uppenbarar sig. Antingen får det börja snöa och lägga sig ordentligt eller så får det sluta helt. För det finns inget kallare och tråkigare än regn. Idag har jag iaf varit lite duktig och följt med Marcus till Lund är vi suttit och pluggat hela förmiddagen. Sedan åkte jag hem och passade på att ta en liten runda in om H&M för att göra mig själv lite gladare (och fattigare) med något nytt att hänga i garderoben. Jag hittade en jättefin tunika i silke som jag är riktigt nöjd med och så fyndade jag en spetsbody på rean. Nu ska jag strax cykla iväg till Aq-va-kul och simma med mina små scouter. Det är i alla fall blött som är skoj! Ska nog passa på att sätta mig lite i bastun innan jag åker hem också. Aaah, värme!

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0