Vinterskor

2010-11-26 | 13:39:44

Igår var jag och Sofia ute på en liten shoppingtur och som vanligt när hon och jag är ute blev det lite mer shoppat än vad som var tänkt. I vilket fall som helst så behövde jag verkligen desperat ett par nya vinterskor, eller snarare snöskor. Här i Skåne är vi ju av någon anledning aldrig riktigt förberedda när snön väl kommer så det slutar ju med att man mest halkar runt som en annan Bambi och fryser om fötterna. Så klart råkade det istället bli så att vi köpte tre par var.. Så idag har jag invigt mina nya, varma och framförallt halkfria vinterpjucks. Jag är mycket nöjd, fem solar!


Kommentarer
Postat av: Frida H

Vart är skorna köpta?

2010-12-01 @ 14:17:55
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0