Catfish

2010-10-21 | 15:24:05

Den här filmen bara MÅSTE jag se! Hörde talas om den på "Ellen DeGeneres show" där killarna som filmat och killen som är huvudpersonen i filmen var och berättade om den, och det lät sjukt spännande! Egentligen är väl formatet det jag tycker är mest intressant; två killar börjar helt enkelt filma den tredje eftersom de tycker att det är kul att han kärat ner sig i en tjej han träffat på nätet och historien tar plötsligt en vändning ingen väntat sig. Tänk om de andra grabbarna inte bestämt sig för att filma, vilket jag antar egentligen bara började på skoj, och fått med allt som hände? Hur ofta händer det att man ser en film där allt man ser faktiskt utspelats precis så som man ser det och inte "skådespelats" och tagits om i flera tagningar om och om igen tills scenen sitter perfekt? Att den dessutom behandlar ett väldigt modernt ämne: människor som träffas via nätet och aldrig egentligen ser varandra på riktigt, hur kan man lita på att personer verkligen är de de utger sig för att vara, är spännande i sig. Tycker jag. Jag är mycket nyfiken!

Kommentarer
Postat av: Frida H

Den vill jag också se!!

2010-10-21 @ 18:55:09
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0