Med håret på skaft..

2010-10-18 | 21:45:20

Visningen gick bra och nu är jag hemma i soffan igen. Lite trött men har fortfarande massor av plugg som måste göras. Boken jag håller på med just nu, "Den omstridda globaliseringen" (ja ni hör ju själva..), är så seeeg att jag måste koncentrera mig varje sekund för att inte bara läsa orden utan även förstå dem och sätta dem i ett sammanhang. Inte kul om man kommer på efter tio sidor att man inte vet vad man läst.. Kanske dags att sätta igång då, vill helst ha hunnit så mycket som möjligt innan Marcus kommer hem från hockeyn. Jag vill bara att han ska komma hem och ta hand om mig, klia mig på ryggen och mata mig med choklad, det hade varit fint.. Ja, drömma kan man ju alltid. Haha.

Kommentarer
Postat av: johan

Så fräck du är och dessutom med coola Mac grejer - ser det ut som iaf.?! Hur går det för dig och ditt äpple? Jag ska till Lund i helgen, kommer du dit, då?

2010-10-19 @ 00:09:01
URL: http://johan.wallenheim.se

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0