Monstermopsen

2010-10-19 | 23:43:46

Jag har tagit tio minuters brejk för att koka te och uppdatera bloggen. Därför kommer här ett snabbt inlägg:



Idag var allrasötaste lilla monster-mopsen Agaton inte i Studion. Han och husse låg hemma och vilade, fråga mig inte varför men det skulle inte förvåna mig om de varit ute på bus. Igår var han dock där och bet i allt han fick tag i; skosnören, sminkpennor, borstar och väskor är roliga att tugga på. Och en och annan flisa rök nog från bordet också.. Det är inte lätt när man är liten. Dock innebar det att jag faktiskt fick lite mer studiero och hann med lite av det jag tänkt mig. Ovanligt många av kvällens gäst-frisörer ville komma fram och klämma och rufsa mig i håret just i kväll, så vi blev kvar lite längre än vanligt. Inte så bra när man har bråttom, men det är ju faktiskt därför jag är där. På vägen hem handlade jag snacks inför nattens pluggmarathon så nu ska jag sätta mig ner med en kopp te och knäckebröd och fortsätta läsa. Wish me luck!

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0