..och dagens shopping!

2010-10-23 | 23:35:45

Idag blev det mest fönstershopping, men ett par påsar blev det ändå. Varje gång jag åker utomlands lyckas jag handla på antingen H&M eller Zara - inte speciellt spännande och framförallt finns det ju faktiskt hemma. Fast det är alltid roligt att se hur det ser ut i butiker på olika ställen. Zara ser ju likadant ut överallt tycker jag, men H&M-butiken på Champs-Élysées var verkligen hur stor som helst! Tanken var att jag kanske kunde hitta något som jag sett hemma men som inte finns kvar i min storlek, och det gjorde jag så klart. Ett fint linne fick följa med hem. Känns sjukt lyxigt att gå runt med en så fin liten "designad" påse när man bara slösat 149 kronor.. Kan de inte ha sådana hemma också? Sedan hittade jag en hel liten butik full med Kusmi Tea och där kunde jag bara inte låta bli att gå in. Hade jag fått bestämma hade alla teer haft så fina burkar!

Fina påsar..


Ordentligt med bling, till och med trappan glittrar!

Jättestor Louis Vuitton-butik.

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0