Helsingborg Helsingör

2010-10-13 | 14:59:47

Igår var jag i hemstaden och hängde med broren hela dagen. Vi gick en runda på stan och sedan åkte vi över till Helsingör för att boka tid för tatuering åt Andreas. Han ska gå där mamma gjort sina sleeves, på "Royal Tattoo". Det var så mysigt att vara där och bara gå runt och kika, både i Helsingborg och Helsingör, för det gör jag kanske bara en eller två gånger om året nu för tiden. Det är så mycket som hunnit hända i min lilla stad sedan sist jag var där och det var kul att se att ganska många små, okända butiker med fina saker öppnat upp och inte bara en massa stora kedjor. Dessutom sken solen fint och vi åt riktig, röd pølse på båten, kan det bli bättre?

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0