IQ-befriad men nyfriserad

2010-10-14 | 23:17:51

Jag är så trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna! Först har jag jobbat, sedan stressade jag iväg för att få håret färgat och fixat inför nästa veckas visningar på "Studio 1969". Efter det cyklade jag vidare för att möta upp de andra ledarna och kika på en ny lokal följt av kårstämma. På vägen hem mötte jag upp med Marcus på Hemköp för att handla middag. Det blev latmaskvarianten: grillad kyckling och sallad. Gott och åh så enkelt. Väl hemma har jag knappt flyttat mig från soffan mer än för att sätta på te och nu sitter vi och tittar på "Not another teen movie". Lagom IQ-befriat för att vara kul just nu.

Kommentarer
Postat av: Frida H

Jag var så trött att jag inte ens orkade se klart den filmen! Det kallar jag slutkörd.. haha. Förkylning rules!



kram

2010-10-15 @ 10:08:53
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0