På en soffa i Paris?

2010-10-20 | 11:44:56

Jag fattar inte hur jag lyckades, men redovisningen är klar och den blev till och med BRA. Ibland imponerar jag till och med på mig själv. Snacka om att andas ut, pju! Det blev dock inte många timmars sömn, varken i natt eller igår natt. Jaja, sova kan jag göra när jag är gammal... eller ledig. Nu ska jag ta tag i boendet på min Paris-resa. Har fortfarande inte bokat hotell. Tänkte eventuellt att jag ska couch-surfa lite. Inte så mycket för att det är billigt som att det kan vara trevligt med lite lokalt sällskap. Alltid kul att ha någon att snacka med och fråga om råd när man är i en ny stad. Spännande!
Bildkälla.

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0