Trött liten vin-prinsessa?

2010-10-21 | 20:32:04

Det märks verkligen att jag suttit uppe alldeles för sent på nätterna med plugg den här veckan. Idag hade jag min första lediga dag och det var precis som om kroppen visste att den kunde slappna av, för nu helt plötsligt är jag trött trött trött. Skulle vara hemma hos My klockan elva i förmiddags för att fixa naglarna, men så klart vaknade jag inte förrän kvart över tio.. Hann nästan i tid, blev bara en kvart sen och hon var själv lite försenad så det var nog bara bra. Sedan har jag försökt läsa lite mera globaliseringslitteratur, men mest har jag legat på soffan och latat mig. Skönt! Nu blir det tv-tittande och kanske lite lite plugg. Och så kanske jag ska ta mig ett glas vin för att inviga servetterna som jag fick i present av Sofia igår:

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0