Äntligen över!

2010-09-08 | 17:25:02

Redovisningen är avklarad och jag var färdig i tid. Dock känns det lite snopet för jag hann inte med att få mina tio minuter utan fick klara mig med typ fyra, vilket såklart innebar att jag bara hann med hälften av vad jag tänkt säga. P.g.a tidsbrist. Kul det där. Med andra ord hade jag lika gärna kunnat skriva ihop lite stödord för ett par minuter och struntat i att plugga som en dåre de senaste dagarna. Men men. Så blir det ibland.
Nu ska jag iaf unna mig lite skoj ikväll, utan plugg och utan jobb. Alldeles snart ska jag möta upp med Alicja för att åka hem till Yasemin i Lund. Där ska vi vara tanter och ha syjunta och snacka skit. Möjligtvis tar jag kanske med mig en liten liten skolbok och tjyvläser lite..

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0