Hämnd eller vad?

2010-09-04 | 22:18:24

Det är lördagkväll, klockan är lite över tio och vad gör jag? Jo, jag sitter i soffan sedan fem timmar tillbaka och pluggar. Spännande värre. Nu funderar jag dock på att snarast emigrera till valfri social plats för det verkar som alla grannar har gått ihop för att utöva hämnd just ikväll. På ena sidan väggen började festen typ vid 18-tiden och där spelades det mestadels trevlig musik. Det enda störningsmomentet kom vid 20:30 då ett barn fick för sig att sätta sig i badrummet och vråla en bra stund. Ungefär samma sekund, eller möjligtvis en minut efter, som festen på den sidan slutade bestämde sig nästa granne för att sätta igång "musik vi minns från sent 80-tal/tidigt 90-tal" med Mc Hammer i spetsen och nu är det dunkadunka för hela slanten. Jaja, jag ska absolut inte klaga, vi är nog de som har mest helg-bus för oss i huset. Men visst är det ändå lite typiskt?

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0