I feel love love <3

2010-09-04 | 10:22:30

Jag älskar min nya MacBook! Jag som alltid haft PC innan trodde att jag skulle tycka det var jättejobbigt att vänja sig, men det är snarare tvärtom! Allt är mycket mera enkelt och logiskt. I förrgår ringde jag till Johan på vägen hem. Vi pratade i över en timme och han gav mig en massa smarta tips på snabbkommandon. Och igår när Rebecka var här så visade hon en massa smarta grejer och vi laddade ner lite nya program. Så nu är jag närapå proffs. Eller kanske inte riktigt, men duktig känner jag mig iaf som lärt mig en massa. Känslan är nästan lite samma som när man är nykär och allt är nytt och spännande.
Bilden kommer härifrån.

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0