Ju fler kockar desto.. bättre pizza?

2010-09-04 | 01:26:11

Den här synen var det första som mötte mig när jag klev in genom dörren ikväll. Tre kockar på en pizza? Ingen liten pizza i och för sig, men ändå. Sedan blev det fotboll för hela slanten, men jag och Rebecka, en av de andra flickvännerna, lyckades snacka oss igenom hela matchen utan att ha tråkigt alls. Trevligt. Nu är det snart dags för sängen för imorgon måste jag upp i tid och plugga innan jobb. Sedan åker jag direkt till Båstad där vi ska bo över i Marcus föräldrars sommarhus tillsammans med hela familjen och mysa och äta gott. Jag hoppas på riktigt fint sensommarväder så att vi kan sitta ute i trädgården. Härligt!

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0