Chokladorgasm!

2011-02-07 | 23:28:00


Här ligger vi på soffan och dricker te och äter choklad till "America´s got talent". Jag är en periodvis nästan manisk te-drickare. Jag tror att det är mycket möjligt att jag fått detta efter min mor, hon är nämligen likadan - om inte värre. Till mitt kvälls-te tycker jag om att äta mörk choklad och nu har jag hittat en som är helt galet god. Så god att stackars Marcus bittert fick ångra att han nästan ätit upp den sista chokladen precis innan han skulle försvinna iväg på "Superbowl-night" med grabbarna igår. Det resulterade nämligen i att han snällt fick cykla bort till Hemköp och handla mer innan han ens kunde fundera på att sticka någon annanstans. Try it people, jag lovar att ni kommer älska det!

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0