Får jag sova nu?

2011-02-10 | 01:13:54


Nu ska jag gå och lägga mig ett par timmar. I morgon ska jag läsa minst två böcker. Eller ja, en och två tredjedelars. Och så ska jag fixa punkan på bägge mina cyklar. Inte jag själv personligen, jag har fixat hjälp, men det kräver en viss delaktighet. Förutom det ska jag försöka hinna träna yoga och så ska jag klä på mig riktigt fint och ordentligt. För även när man sitter hemma och pluggar hela dagarna kan det vara kul att känna sig fin, och det har blivit alldeles för mycket mjukisbyxa-från-morgon-till-kväll på senaste tiden. Klä sig känns ju annars sjukt onödigt när man bara sitter hemma. Men nej, imorgon ska jag alltså dressa upp mig och så ska jag laga ordentlig mat. Och plugga. Och fixa punkan. Och träna. Nej, nu borde jag sova för jag börjar bli tjatig.

Bildkälla.

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0