Hey redhead!

2011-02-22 | 08:46:00


Alltså, hur snyggt är det inte med så här rött hår och en massa fräknar? Grymt snyggt, grymt!
Mitt hår har också börjat gå åt det rödare hållet. Av någon anledning gör det det när jag låter det ljusna ett tag. Och på tal om det borde jag nog gå till frissan snart. Kanske dags att klippa till topparna lite. Funderar fortfarande på hur jag ska göra, om jag ska låta det växa lite (eftersom grabbarna tjatar..) eller om jag borde klippa kortkort igen. Hmm..
Men vilken underbar morgon! För en gångs skull känner jag mig inte stressad trots tenta om två dagar. Jag orkar inte oroa mig mer och dessutom kan jag inte göra så mycket åt att det tydligen är komplett omöjligt att hitta den sista boken till kursen. Från och med nu gäller tesen "what will be will be".

Bildlänk.

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0