I en svamp i skogen?

2011-02-01 | 23:16:51


Alltså, har jag bott i en svamp i skogen de senaste dagarna eller? För det första har jag totalt lyckats missa vad som är på gång i Egypten. Fick höra talas om det för första gången idag på jobb. Inte riktigt likt mig. Dock har jag ju fått lite förvarningar från Zara vars föräldrar rapporterat om oroligheter, men att det var så illa hade jag ingen aning om. Hur har jag kunnat missa?
För det andra tog jag mig en kik i min kalender och insåg att mitt liv är ett svart hål från och med nu fram till fredag kväll. Inget planerat, inget funderat, inget alls. Hur tänkte jag då? Eller rättare sagt: hur lyckades jag med det här? Skolböckerna har fortfarande inte kommit så plugga kan jag inte känna mig tvungen att göra heller. Vilket innebär att jag är helt fri. Tills böckerna kommer that is. Men ändå. Så mycket tid, jag kan ju göra vad som helst!
Jag måste erkänna att det är en rätt angenäm känsla..

Kommentarer
Postat av: johanna

min vän bor i egypten, hon jobbar där genom apollo.. och jag hade inte alls fattat hur stort och falit de där var för än igår. helt seg på de där med nyheter

2011-02-02 @ 00:16:12
URL: http://johannamedm.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0