Mera jeansskjorta

2011-02-15 | 12:32:48


När vi ändå är inne på jeansskjorta så gillar jag den även så här, som på D&G´s ready to wear visning från förra våren/sommaren, ihop med en skir kjol eller kanske en klänning i samma stil? Fiint! Dock är möjligen inte en jättemaräng som på den här bilden riktigt vardags-vänlig utan jag skulle kanske välja något aningen mer nedtonat.. Jag har tjuvtittat lite på Kappahls kommande vintage-kollektion och råkar veta att just en tyllkjol i lagom längd är något som kommer finnas med..

Igår rockade jag min jeansskjorta hela dagen, idag rockar jag nog mest morgonrock. Har eventuellt inte ens tid att klä på mig. Arbetet ska skrivas och det ska skrivas nu! Ready, set, go!

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0