Mina tjajor!

2011-02-04 | 11:21:21

Igår kväll myste jag med mina tjejer och glass med hallonsås. Alicja gav mig tips och visade mig olika funktioner på min nya kamera. Vi testade fokus och olika ljus-alternativ och vände och vred på blixten så att den inte skulle vara så skarp. Det blev bara en enda bild som jag skulle kunna tänka mig visa upp här, oretuscherad och fin, resten var mest testbilder på Alicjas tv. Jag måste träffa tjejerna oftare nu för jag har saknat dem när vi inte setts de senaste veckorna. Mycket.


Och för er som eventuellt inte är skåningar och därmed inte förstår överskriften så är det så vi uttalar tjejer här. Japp.

Kommentarer
Postat av: pelle

glass och hallonsås? gött mos, fan!

2011-02-04 @ 15:30:32
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Anette

Ja, det går läskigt fort! Han har verkligen blivit stora kille nu. Tack för gratulationen :)

2011-02-06 @ 23:51:23
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0