Sunday is a good day

2011-02-06 | 23:55:00


Dagens shopping. Beige/nude/camel, mjuka pasteller och djurmönster är allt jag har på hjärnan just för tillfället. Fast det ändras så klart ungefär lika ofta som vädret.. Skorna är dessutom grymt sköna att gå i, så de blir nog nya jobbfavoriten. Så fort vädret tillåter that is..
Jag är såå trött efter fest både fredag och lördag. Även om det gick relativt lugnt till så kom jag inte i säng innan tre någon av nätterna och med lite skidåkning igår och jobb idag på det så känns det lite som mitt huvud är fullt av grus. Men i natt är Marcus hos en kompis för att se Superbowl och jag har tv:n och vardagsrummet för mig själv, så snart ska jag mysa med en kopp te och lite choklad. Och så har jag köpt mig en god ost att mumsa på. Söndagslyx!

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0