NOSTALGISK

2011-02-17 | 23:07:13


Idag har jag hunnit med en del och ändå inte riktigt tillräckligt. Efter en lång sovmorgon blev det Deliburgare till frukost/lunch på Mando tillsammans med Marcus och Ann. Sedan fixade jag lite ärenden i stan. Dessutom har jag börjat städa, damma och organisera här hemma. Sköönt! Efter att ha försummat mina hushållsuppgifter ett par veckor känns det som det är dags. Jag passade på att köpa lite ny förvaring igår på IKEA. Mycket söta lådor som ser fint gammaldags ut och med ett litet tittfönster på ena sidan så att man lätt ser vad som finns inuti. NOSTALGISK är namnet och de kommer bli döbra till alla mina skor. Och foton. Och eventuellt lite annat krams. Nu ska jag fortsätta damma. Hepp!

Bildlänk.

Kommentarer
Postat av: Frida H

Har också en av varje av Nostalgisk i min klädkammare. Ska matcha det lite med lådorna från Granit, deras två-pack hattlådor i grått är underbara!

2011-02-22 @ 17:24:44
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0