Pink - it´s my only obsession..

2011-02-25 | 08:34:00

Pink - it´s my only obsession

Pastellig eller neonig spelar mig ingen roll, så länge det är rosa. Hade min nya klänning på mig hela dagen igår fastän jag bara satt hemma och skrev tenta och kände mig som en riktig prinsessa. Och dessutom fick jag ett riktigt klar-rosa läppstift av Marcus i "alla hjärtans dag"s-present som jag ska försöka våga mig på i vår. Jag funderar till och med på om jag ska byta färg på vårt vardagsrum.. Marcus var väl aningen tveksam men tyckte inte det gjorde så mycket så länge jag lovade att sköta det själv. Haha. Så typiskt. Grabbar alltså.. Idag har jag massor att fixa innan jag börjar jobba klockan tolv och sedan ska jag direkt från jobb hem till Marcus syster Maria för att fira mormor Elsa som fyller år. Eftersom resten av familjen är iväg och åker skidor har vi tre som är kvar hemma lite extra ansvar att ta hand om lilla mormor på hennes födelsedag. Så det blir Carbonara och Marcus hemmagjorda chokladfondant i Marias nya lägenhet. Mysigt!

Bildkälla.

  • bloglovin

  • Kommentarer

    Lämna en hälsning:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0