Villhavillhavillhaaa!

2011-02-15 | 18:42:00


Varje gång jag går förbi buren slår jag en kik för att se om hamstern är vaken och varje gång kommer jag på att han inte är här mer. Likadant när jag skär upp sallad eller äter en macka, jag tänker att jag ska bjuda men det går ju inte. Saknar lurvbollen. Nu vill jag ha en liten katt. En sån söt som på bilden. Inga flera hamstrar som bara går och dör utan en riktig kisemisekatt som man kan gosa med, länge! Ååh, ge mig!
Men sen tittar jag runt i vår lilla lägenhet och tänker att det här är ett tråkigt ställe för en kisemis att vara instängd hela dagarna. Inget roligt att klättra i och inga trånga skrymslen att gömma sig på. Ingen vind i morrhåren och ingen gräsdoft i nosen. Tråkigt tråkigt.

Kommentarer
Postat av: ulrika

annars vet jag två oootroligt charmerande damer som väl iaf har ca 8 goda år kvar som kan flytta asap!!!

2011-02-15 @ 21:45:05

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0