Work Study Sleep

2011-02-01 | 12:13:22

I säng klockan halv fyra efter att ha pluggat och pluggat och pluggat. Gå upp klockan åtta för att plugga och plugga och plugga. Men jag var minsann klar i tid ska jag be att få tala om! Nu har jag haft redovisning i två timmar och det finns en del personer den här terminen som jag hoppas inte hamnar i samma grupp som mig igen, herregud vad man kan göra det svårt för sig! Nu är det dags att bege sig mot jobb. Fortfarande inga böcker, men i natt fick jag iaf ett sms där det stod att de postats. På tiden.. Fast jag har ju faktiskt en hel bunte annan, mycket trevligare läsning att plocka från så länge.. Just nu är det den här som följer med i väskan:


På engelska för att jag inte ska:
1: tröttna helt och förknippa engelska med svåra ord och jobbiga tentor
2: Missa nyanser som försvinner i översättningen
3: Hålla språket igång inför New York i sommar (jaaaa, jag ska till NY igen!)

Kommentarer
Postat av: pelle

Det är alltid några jävla som ska paja för en, när det kommer till grupparbeten.

2011-02-01 @ 21:01:27
URL: http://pellespersonliga.se

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0