Böcker böcker böcker

2011-01-24 | 10:00:00

New books

Lite nya böcker är på väg hem till mig. Man måste få roa sig med något fastän man borde läsa studielitteratur mest hela dagarna. Det är så mycket man borde. Speciellt boken om Japans historia ser jag fram emot. Sedan ska jag glänsa med mina japankunskaper närhelst tillfälle ges, oh yes! Helt plötsligt är jag inne i en period när jag hittat hur mycket böcker som helst som jag skulle vilja läsa, helst nu på en gång. Av någon anledning tror jag att det beror på att jag egentligen inte har tid. Så fungerar jag nämligen. Typiskt.

Kommentarer
Postat av: Frida H

Jag vill också beställa böcker. Börja läsa igen.. jag har börjat komma iordning nu så när Adam sover kan jag inget annat än titta på tv då jag i regel har redan städat undan och diskat innan han ska sova. Så igår var värdelöst, så rastlös och han sov oroligt och ville ha mig bredvid. Då borde man haft en bok! Men jag får alltid sådan ångest när jag ska beställa "ska jag verkligen lägga ut 139kr på detta?" "kommer jag läsa den? kommer jag att gilla den? valuta för pengarna?" (jag lever ju på bidrag nu.. man får ångest för varenda lilla "onödig" sak! hemskt!).

2011-01-25 @ 12:00:18
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0