Duktiga dagen

2011-01-20 | 23:44:26

Tentan är avklarad och jag kan pusta ut, pju! Tanken var att jag skulle träna lite i eftermiddags, men istället blev jag sittande i soffan med datorn på magen. Nu skämmer jag bort mig själv med lite glass och chokladsås till Criminal Minds. Marcus är i Göteborg över natten, han har tittat på kvällens handbollsmatch live med sin far. Tråkigt för mig för fram till nu har det mest varit skit på tv. Men jag har iaf varit lite duktig och beställt alla böcker jag behöver inför nästa kurs, som startar nästa vecka. Lite över tusenlappen blev det för fyra böcker, jahapp. Och om en sådär fyra veckor är det dags att beställa fler för då är det dags för nästa kurs. Tur att studielitteratur är så billig för studenter är ju så rika!

Nu ska jag nog sätta mig med en bok. Har längtat efter att kunna läsa något annat än kurslitteratur så nu får jag passa på under helgen. Mysigt!

Kommentarer
Postat av: Frida H

Helt galet dyrt är det ibland! :/

2011-01-21 @ 18:09:21
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0