My new friend Yoga

2011-01-18 | 18:09:01


Ett litet p.s. så här mitt i pluggandet. Idag körde jag mitt första yoga-pass här hemma, och det känns riktigt bra! Om inte annat känner jag mig duktig som faktiskt kommit igång. Försöker mig inte på något super-avancerat nu i början, och det är nog bara bra. Så jag inte ramlar och slår mig.. Har ju tränat en del pilates innan och varit lite nyfiken på yoga, så jag gick och skaffade mig en dvd. Planen är att göra det ofta nu i början för att komma in i det, för att sedan kunna mixa lite med pilatesen och annan träning. Och så har jag lovat Marcus mamma att följa med henne på Bikram-yoga, alltså yoga som utövas i ett rum som är uppvärmt till ungefär 40 grader, och det låter rätt jobbigt så jag försöker vänja mig lite innan det är dags. Jag är inget fan av kvav värme eller att svettas framför folk så jag tror det kommer bli en utmaning.. Spännande!

Bildlänk.

Kommentarer
Postat av: Frida H

Spännande! Vad du är duktig!

2011-01-19 @ 12:47:30
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0