The first of many

2011-01-16 | 22:39:04


I kväll har jag haft lite tid för mig själv och passat på att se en favoritfilm. En typisk sådan som inte Marcus vill se, så jag får passa på när han inte är hemma. Love love love! Sedan var jag så klart tvungen att hitta lite fina inspirerande bilder. Eller ja, återfinna snarare för de är ju inte direkt nya. Men fina. De är från Vogue och fotograferade av fantastiska Annie Leibovitz och baserade på filmen. De föreställer så klart supermodellen Natalia Vodianova tillsammans med en designer (eller duo) på varje bild, och jag tycker nog att de varit duktiga på att fånga deras olika stilar på de olika bilderna. Ja ni har säkert listat ut vilken film det är vid det här laget, eller hur, men ser ni vilka designers det är?


Kommentarer
Postat av: Frida H

Åh, underbara bilder!!!

2011-01-17 @ 23:14:46
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/
Postat av: JJ

Tack söta du och detsamma :)

2011-01-18 @ 10:05:21
URL: http://johannaty.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0