Plugga plugga pluuugga!

2011-01-18 | 15:58:20


Gårdagens uppgift var egentligen att plugga inför tentan i "International Terrorism" som är på torsdag. Istället lunchade jag, tog en fika, shoppade lite och sedan tog jag ett glas vin på Möllan. Allt detta tillsammans med Martin för att sedan joinas av Alex. Upptagna kockar som de är pratades det självklart en hel del mat, men förutom det hann vi behandla det mesta av värde och lite till. Mycket trevligt! Så idag är det verkligen dags att sätta igång på riktigt med pluggeriet. Men jag är så lat! Som tur är läser jag istället gärna på nätterna, så i natt och igår natt har jag plöjt igenom halva den ena boken, fast nu måste jag ändå lägga på ett kol! Varför är allting så mycket mindre intressant när man MÅSTE?

Kommentarer
Postat av: Frida H

Inget bra med sista minuten studier, då glömmer man allt efter proven :S

2011-01-19 @ 11:54:10
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0