Hemma hos mamma

2011-01-24 | 02:12:43

I natt sover jag hemma hos mamma. Jag och Marcusen har varit på födelsedagskalas i Helsingborg och eftersom jag skulle hit för middag och mys i morgon med tjejerna så kändes det mindre lönt att åka fram och tillbaka. Mamie och jag har mest suttit och snackat och slappat och försökt smälta all smörgåstårta vi ätit. Mysigt att bara umgås lite. Speciellt efter allt bus och kaos och höga ljudvolym det innebär att sällskapa med fem småbarn i en tvåa i fyra timmar.. Fantastiskt roligt bus och kaos i och för sig, men efteråt är man tröttare än man trott möjligt. Nä, nu tror jag det är dags att sova. Mamma har lovat frukost innan klockan sju.. Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Frida H

Är din mamma dagmamma eller?

2011-01-24 @ 19:39:49
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0