Litet latmaskinlägg

2011-06-07 | 22:46:51

Hela helgen har jag varit i skogen och fått myggbett och igår hade jag födelsedagskalas här hemma med grillning i parken och lek på fantasi-lekplatsen. Det betyder alltså att jag har en himlarns massa fina bilder att visa upp och ungefär lika mycket att berätta. Men det orkar jag inte just nu för i kväll har vi haft avslutning med våra scouter, grillat korv och ätit tårta och sedan cyklade jag hem i ösregnet och höll på att drunkna på kuppen. Så nu sitter jag mest i soffan i röd velour-dress med en Bailey´s med mjölk och is i handen och har det skönt. Och det tänker jag fortsätta med. Resten tar vi i veckan tycker jag. Hej!

  • bloglovin

  • Kommentarer

    Lämna en hälsning:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0