Lat och ledig!

2011-06-16 | 11:41:12


Igår låg jag mest och latade mig på Johans gräsmatta medan vi gjorde upp planer för midsommar. Jag försökte jämna ut min bikinibränna från Gran Canaria genom att bränna mig lite strategiskt. Allt för klänningen jag planerar att ha på midsommar.. Sedan hade vi personalmys på jobb. Karin hade fixat mat och vin och vi har alltid en massa att snacka om sådär utanför arbetstid. Vi avslutade ganska tidigt och jag gick hem och latade mig framför tvn. I dag ska jag träffa Sofia och sedan ska jag grilla med grabbarna nere i hamnen. Mysigt! Och så ska jag försöka hinna lämna några biblioteksböcker..

  • bloglovin

  • Kommentarer

    Lämna en hälsning:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0