Boooooring!

2011-03-17 | 18:31:10

Ååååh vilken trååkig dag! Det är grått ute, jag måste plugga för imorgon är de tenta-time, Marcus håller på med sitt examensarbete och sitter på biblioteket hela dagen, disken tar över köket och det ligger kläder och prylar överallt. Och så är kylen tom. Suck. Men jag har iaf varit duktig och fixat lite försäljningar på tradera, diskat nästan allt och så hittade jag lite storkok i frysen som jag kunde äta till lunch. Nu ska jag bara vara duktig och plugga också. Fy för sören för trista dagar!


Bildkälla.

  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Frida H

    Hur länge ska du plugga?

    Jag kanske bli malmöstudent till hösten :)

    2011-03-18 @ 08:50:47
    URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

    Lämna en hälsning:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0