Skiing in Italy!

2011-03-09 | 11:24:37

Ojoj vilka intensiva dagar! Först tåg från Malmö till Köpenhamn, sedan Köpenhamn till Höje Tastrup och därifrån tog vi sedan tåget som förde oss hela vägen till Schweiz via Österrike och Tyskland. Efter det fick vi åka buss i kringelkrokar genom tunnlar och längs bergskanter tills vi kom fram till Livigno, Italien. Solen skiner konstant, skidåkningen är fantastisk och festandet kan jag inte heller klaga på.. Dessutom har jag 10 underbara vänner med mig som alla bidrar till att göra den här resan superfantastisktgreat. Mycket möjligt att den tunna luften här uppe gjort mig lite hög för jag är mest glad hela tiden, utom kanske just i morse och igår kväll. Just nu har jag nämligen redovisning i kursen "International Organizations" via webcam och det är därför jag sitter här och inte är ute i backen. Jag har haft en del att läsa och varit tvungen att hoppa över after-skiin ett par dagar och det bidrar också till negativiteten. Men men, nu är det över och jag kan skida och dansa hur mycket jag vill. Wiho!

Dock är det som jag trodde ont om internetanslutningar och jag kan inte lova någon vidare aktivitet resten av veckan.. Dock kan jag lova bilder och trevligheter från och med söndag. Stay tuned!

  • bloglovin

  • Kommentarer

    Lämna en hälsning:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0