Mysdag

2011-03-02 | 23:00:03


Idag har jag och Sofia haft mysdag på stan. Först frukost på vårt favoritställe, komplett med en massa nybakade små bebisar och nyblivna föräldrar som dricker te och ammar och pratar barn. Alla klappar Sofias mage, frågar när det är dags, oooo-ar när hon säger att det bara är ett par veckor kvar och delar med sig av tips och tricks. "Sov nu för sen får du inte sova på flera månader". Nästa gång vi går dit har vi också en bebis med oss. Galet! Sedan promenerade vi lite på stan och köpte babykläder och spanade på sådant vi själva skulle vilja ha. Sofia kan av förklarliga skäl inte riktigt köpa nya kläder just nu. Dels för att hon ska köpa spjälsäng och skötbord, men kanske mest för att det är lite svårt att prova kläder med magen i vägen. Och om bara några veckor kommer hon förmodligen ha gått ner ett antal kilon, så det känns ju lite onödigt. Själv köpte jag mig ett par skor och en urmumsig muffins. För jag behöver inte köpa varken skötbord eller spjälsäng.

  • bloglovin

  • Kommentarer

    Lämna en hälsning:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0