Barn, ungar, kids

2011-03-20 | 23:35:00

Förutom kvällens telefonsamtal har det verkligen varit full rulle hela helgen. Igår jobbade jag hela dagen och sedan åkte jag rakt ut till en stuga i skogen för läger med våra små juniorer. Minst sagt full fart! När jag kom dit var det dags för middag och sedan hann jag inte med mycket mer än en nattlig skogspromenad runt sjön, lite kvällsfika, och lite sova sovsäck följt av frukost förrän det var dags för mig att åka tillbaka in till stan och jobba lite till. I kväll har jag pratat på skype med Zara på Cypern om eventuell "praktik" och så har jag pratat med Sofia och bebisen via webcam, och jämrans vad liten och söt han är! En helg full med ungar alltså, härligt! Nästa helg blir det kalas på landet och då får jag träffa mina favorit-kids igen. Inte en dag för tidigt ska jag tala om!


Småscouterna på förra årets vårläger.

  • bloglovin

  • Kommentarer

    Lämna en hälsning:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0