Pluggerier

2011-05-12 | 09:19:54

Jag ska skriva en B-uppsats i Political Science och fick igår kväll reda på att första utkastet skulle varit inne i förrgår. Hoppsan. Nu har jag dock skickat in det och första seminariet med genomgång är om en timme. Wish me luck! Dessutom fick jag just reda på att jag fick VG (högsta betyg!!) på tentan jag gjorde på Gran Canaria och det fick mig att känna mig väldigt duktig, så det ska nog lösa sig det här! Plus att det känns extra bra att ha fått bra betyg när man satt inne en hel dag på sin semester och skrev. Känns som det var värt det med andra ord.

Värt att missa en liten dag?

  • bloglovin

  • Kommentarer

    Lämna en hälsning:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0