I love you

2011-05-13 | 14:15:57


Igår letade jag efter den här låten överallt och kunde inte hitta den, men så i går kväll verkar fler än jag ha undrat över den och nu äntligen hittade jag hela reklamen på Youtube. Typiskt nog är musiken tydligen specialskriven åt Telia av en kille som heter Mattias Tegnér och jag hade ju hoppats på att den skulle finnas att hitta på Spotify, men det är väl bara att vänta och se. Tycker den är lagom härligt melankolisk och så gillar jag fina elektroniska slingor. Musiken från reklamfilmer sätter ju sig gärna lite på skallen så att man inte riktigt kan få dem att sluta spela i huvudet och det är väl precis det som är poängen, men det är inte så ofta som jag faktiskt letar reda på en reklamfilmslåt. Nu ska jag i alla fall försöka mig på att hitta lite litteratur till min uppsats och kanske faktiskt börja skriva lite. Det regnar ju ändå ute så då känns det helt okej att ägna dagen åt plugg..

  • bloglovin

  • Kommentarer

    Lämna en hälsning:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0