I´m back!

2011-09-21 | 23:54:36

Tre månader. Så länge varade min bloggpaus. Tre månaders fullständigt upp-och-ner-vändande på det som var mitt liv och som nu ser helt annorlunda ut. Lugna er, jag ska berätta!

Först och främst har jag och sambon separerat. Otippat? Jotack! Men det är så det blir ibland. Jag har hittat världens sötaste lilla lägenhet som jag får den förste oktober och då ska jag roa mig med heminredning och fixande och det känns riktigt riktigt skoj! Man får ta det onda med det goda helt enkelt!

För det andra har jag blivit uppsagd på mitt arbete. På grund av arbetsbrist. Vi är många i stan som blir uppsagda samtidigt och jag ligger bra till för återanställning, men vi får väl se hur det blir med det. Känns kanske lite som att ödet puffar mig en aning i ryggen och säger att det är dags att ta tag i saker och ting. Dags att börja plugga kanske? I alla fall känns det inte som världens undergång. Livet är ju ett äventyr.

Så de senaste tre månaderna har jag helt enkelt ägnat mig åt att smälta alla dessa nya faktum. Jag kanske har druckit lite för mycket vin och varit ute lite för länge på nätterna. Jag har kanske sovit lite för länge på dagarna och spenderat lite för mycket tid med vampyr-serier på datorn. Jag har även träffat mina vänner mer den senaste tiden än jag gjort sammanlagt de senaste två åren. Jag har världens bästa vänner. Också något jag lärt mig.

Så nu vet ni. Dags för nya tag. Det är höst. Och allt är förändrat. Spännande!

PS: Jag har ny frisyr också. Check it out:


  • bloglovin

  • Kommentarer
    Postat av: Alicja

    Äntligen !

    2011-09-27 @ 20:31:40
    Postat av: Zara

    glad att du är tillbaka! <3

    2011-09-30 @ 14:07:34

    Lämna en hälsning:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0