Alla snubbar vill ju vara katt..

2012-01-20 | 16:28:23


Jättesämst har jag varit på att uppdatera mig. Mest beror det kanske på att mina dagar just nu är ganska tråkiga och aningen monotona. Mitt lilla ryggskott övergick till att göra diverse muskler och leder överspända och detta gjorde i sin tur att viktiga nerver nu sitter i kläm. Ischias kallas det tydligen och är något jag trodde mest drabbade gamla tanter, men uppenbarligen inte. Ont gör det i alla fall. Mest i benet, tro det eller ej. Så vad jag mest gör är räknar timmar mellan alla piller jag ska ta och försöker vila lika mycket som jag försöker vara uppe och röra på mig. Dessutom jobbar jag på som vanligt för som extra-anställd kan jag inte direkt sjukskriva mig. Och det är nog tur för det är ett bra sätt att komma ut och röra på sig.
Jaja. Nog om tråkigheter. Igår var jag hos benknäckaren för andra gången och det känns som att saker är på väg i rätt riktning. Dessutom tar mina vänner bra hand om mig. Förra helgen hade jag och Alicja myskväll med Disneyfilmer och lite gotte vi hittade i mitt skafferi. Nu har jag gått och varit sugen på att se Lejonkungen hela veckan så igår gjorde jag slag i saken och la in en beställning på ett helt gäng animerade filmer. Nu hoppas jag bara att de ska komma snabbt så att jag har lite underhållning nästa vecka, om det nu blir ännu en vecka med ont och mycket soff-häng. Dessutom är det svårt att motstå att hitta på skoj på helgerna när alla andra dricker vin och dansar. Då måste man ha lite annat kul att roa sig med..
Och så älskar jag ju tecknat!

  • bloglovin

  • Kommentarer

    Lämna en hälsning:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0