Färgpiller!

2012-01-28 | 23:32:12

Eftersom karma på ett eller annat sätt tyckte att jag varit duktig och hjälpte mig genom att göra budgeten för månaden aningen enklare att klara ut, bestämde jag mig för att utnyttja H&M´s medlemsrabatt och beställa lite färgglada skor. Att jag gillar färg har nog ingen missat och de här piffar ju upp vilken outfit som helst. Att de dessutom är platta har många fördelar, de funkar när man ska jobba en hel dag och är lätta att stoppa ner i väskan och ha med som extraombyte. Och så blir det ju billigt! Funkar bättre som humör-höjare än vilka mediciner som helst.

New shoes for spring




För övrigt har jag idag lärt mig att jag fortfarande inte riktigt är så frisk som jag kanske skulle vilja. En morgonpromenad följt av några timmars arbete är lite för mycket att begära. Jag får nog hålla mig till antingen eller. Men i morgon är jag ledig så då kan jag promenera hur mycket jag vill. Följt av vila naturligtvis. Just nu är söndagar min favoritdag.

  • bloglovin

  • Kommentarer

    Lämna en hälsning:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0