Happy New Year, Happy New Year..

2008-12-31 | 13:44:16

Nyårsafton. Som vanligt vet jag inte vad jag ska ha på mig, men det är nog ett mindre problem. Har ju hela garderoben full med klänningar så något borde jag kunna hitta. Kanske klänningen jag köpte på H&M igår? Let´s see.  

För en gångs skull på nyår är det ingen hysteri, inget planerande dagen innan; "var ska vi vara, vad ska vi äta, vilka kommer, vilka tittar in senare, vilka hinner vi med, vilka hinner vi inte med, vilka ska vi möta upp, vart ska vi gå efteråt..." osv osv i all oändlighet. I år blir det nyår hemma hos Johan (also known as Gunde) och han har fixat allt. Vilken kille. Det enda jag behöver göra är att dyka upp i något lagom fabulous och ta med mig mitt GH och gitarrerna. Wonderbar. Fast jag kommer sakna tjejerna. I år firar vi nämligen helt emot traditionen, vi kommer inte ens befinna oss i samma stad.  

Kommentarer
Postat av: Zara

Man ska aldrig bryta en bra tradition! Du var saknad!

2009-01-07 @ 17:01:01

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0