Heffaklumpen!

2008-12-18 | 02:10:26



I måndags när jag kom hem hade Marcus fixat middag med levande ljus. Och så fick jag en julklapp i förskott. Man kan väl säga att vi har lite problem med att behålla hemligheter och är aningen otåliga när det gäller att spara presenter till rätt dag. Samlingen växer, nu har jag tre Heffisar. De andra två har jag fått av bästaste Johisen, men han verkade inte ha något emot att någon annan gav sig på hans territorium. Var ju tvungen att skicka ett MMS till honom i London och visa. Han godkände med orden "Oooh, vilken fin". Mjuk och kramvänlig är han iaf. (Heffisen då alltså. Fast Johi är kramvänlig han med. Snart kommer han hem!)

Kommentarer
Postat av: CC

Jaså, sedan när började du samla på Heffisar då?

Och jaa..han ser sjukt kramgo ut, en riktig söting! =)

2008-12-18 @ 14:35:25

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0