Se upp för snusk-Erika!

2008-12-09 | 23:20:30

Någon som kallar sig Erika har suttit och pratat med mig på msn halva kvällen. Jag har redan från början förstått att det förmodligen är en man med förkärlek för kvinnor som dominerar honom. Varför? "Hon" låtsas ha en mamma som är chef över en städfirma som "hon" ska ta över. Städfirman är något utöver det vanliga: det är endast unga killar som jobbar som städare och modern låter dem ha morgongympa där hon bossar över dem och lär dem gå i högklackat. "Hon" själv har en pojkvän som kryper i stoftet varje dag. Och "hon" tycker om att diskutera vilka underkläder som sitter bekvämast.

Vad får jag ut av det? Tja, jag är väl en hemsk människa som tycker om att dumförklara creepy snubbar som letar unga tjejer på msn. Stäm mig.

Så, se upp för [email protected], hon är inte riktigt den hon utger sig för att vara.


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, hur får du tag i sånna mysko personer? XD

2008-12-10 @ 18:20:36
URL: http://www.aiko-takara.blogspot.com/
Postat av: Dahlberg

den här personen la till mig precis! så jag googla adressen och hamna här haha känner ingen erica så de va lite suspect! men när ja läser de här klarna det! ÅH! de va en kille som adda mig förut och snacka en massa om sitt jobb (städfirma) och sin dominanta chef (erica) och att hon tvinga dem o ha morgongympa och gå i små tajta byxor och det va enbart blattar som jobbade, unga killar. riktigt drygskåp! säkert samma person! bläää



men tack för infot!

2009-03-02 @ 10:12:12
URL: http://thees.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0